1/25/2013

Det är trots allt fredag i dag. Jag har förgyllt dagen med att städa, träna, lyssna på hög musik samt så har jag försökt att fotografera lite av lägenheten men inte lyckats. Fler bilder kommer snart men jag antar att det är bäst om ni kommer hit själva och ser hur det ser ut i vårt lila gryt.

Så här ser köksfönstret ut.
 Och här är tv.n med vinylspelare och skivor.
 Och här är lilla jag på ett allt för smickrande fotografi.
Sängen som alltid pryds av min farmors virkade överkast. Överkastet räcker egentligen bara till en 90cm säng men jag tycker det blir fint ändå.
Några i min samling av väckarklockor. Den bakersta i svart är från Skottland inhandlad på en loppmarknad i Berlin. Den högra är från Ryssland och den främsta är från Spanien. 
 Ja, så här ser vår säng för tillfället ut. När man hyr möblerat tar man vad man får och det känns som att jag inte riktigt är på rätt plats för att klaga. Stora sängar, fina sängbord och mjuka madrasser.


Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall