3/22/2013

Nytt!

En liten samling sjömansdjur till era barn kanske eller till ert söta lilla rum?
I tre dagar har jag knåpat på denna lilla illustration och poster. Och så här blev den till slut!

För att förklara lite närmre om hur man beställer en poster. Antingen beställer ni direkt från www.society6.com/annejeppsson. Därifrån skickas postern direkt hem i din brevlåda. På society6.com kan man även välja att få postern inramad direkt och då levereras den så. 

Alternativ två är att ni till min mailadress starmissile@gmail.com, skickar ett mail med namn adress och vilken poster ni vill köpa. Storleken blir då 50 x 70 cm och kostar 220 kronor inklusive frakt. I ett mail tillbaka får ni mina kontouppgifter dit ni betalar. Och så fort jag ser pengarna på kontot skickar jag hem er illustration i er brevlåda. Här är det alltså jag istället som skickar den hem i din brevlåda. :) Om ni istället väljer detta alternativet har Ikea många fina ramar att välja mellan, tex http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20168319/#/30078337 där man kan ta bort passepartouten!

 trevlig handling, om du nu väljer att göra det!

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall