10/06/2013

Söndag!

Tidigare i dag åkte vi, jag, Jonas, mamma och pappa till Österlen.
Första stoppet var på Karossgården i Gladsax. (en favorit även om jag aldrig kommer hem med något därifrån)
 På karrossgården finns det allt möjligt som fina stolar, gamla lampor och tavlor.

 Här hittade Jonas två hänglås som han köpte med sig hem.
 Och här har Jonas svidat om till någon coolare outfit. (hehe)
 Det fanns även fina pojkar på bild.
 Och här är jag på loppisens gästtoalett! Hej hej!
 Det största och enda fyndet jag gjorde dagen till ära, var att få hälsa på den här sötnosen.
 Så här satt den och tittade ut, grymtade och var söt.
 Omnomnomnom. Jag ville bara ta med den under armen och åka hem.
 Efter karrossgården åkte vi vidare för att fika på Olof Viktors!
 På Olof Viktors har dom supergod läsk och must från Sövde musteri.
 Jag valde som vanligt min favorit. Olof Viktors morotskaka. Den är för god för att beskrivas.
 Jonas valde kräftskärtsmacka och citronläsk, mamma och pappa åt varsin fralla med ost och skinka och jag kompletterade min kaka med en supergod vegetarisk macka med portabellosvamp och rotfruktsröra.
 Här är jag med mina stora händer. Hej hej.!
 Och där efter tog vi oss vidare på ytterligare en loppis för att sedan köra hemåt och ta en söndagsvila. en fin söndag i fina människors lag.

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall