7/23/2015

SVERIGESEMESTERN DEL 3


En annan anledning till varför vi just

styrde kosan till Veberöd var för att jag

på fredagen skulle springa på Roskildefestivalen

med min bästa vän. Den lyckan!




Då Emelie blivit mamma och vi bor på andra

platser i landet ses vi så sällan. Det var därför

en dröm att få umgås en hel dag på tumanhand med denna pärla!




Vädret visade sig från sin bästa sida

och det var gassande sol och varmt som sig bör

på festival.



Eftersom jag har en bulle i magen blev det saft

i stora lass för min del och öl för Emelie som passade

på när hon äntligen hade en barnfri dag.



 Kärlek <3



Första konserten för dagen blev The Tallest Man On Earth.

En superbra konsert som passade bra mitt på dagen då

man ville springa in under ett tält och undvika solen ett tag.




Snyggot!






Den andra konserten vi sprang på var Kendrick Lamar.

Vilket drag! En fantastiskt bra konsert som passade perfekt

när vi gått ner i varv och började bli lite rastlösa då vi inte

hade något camp att hänga i.







Sista konserten för dagen var Disclosure.

Hade sett fram emot denna konserten som levererade!

Ett bra avslut på en dagstur till Roskilde med dans, solnedgång och bästa vän.





Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall