7/10/2013

Som ni vet så stals min fina cykel härromdagen..
I går la jag ut en annons på fb om att jag ville köpa en ny cykel. 
Och gärna en herrcykel, racer.
I dag svarade en karl på annonsen och i morgon ska jag få köpa hans 70-tals 
racer för 200 kronor. Hur fantastiskt fint är inte det?


Även om det kan bli ett litet renoveringsobjekt.

Dock verkar däcken vara intakta men med lite luft i samt så är styret inte det bästa.
Men sådana saker kan man fixa lätt. Köpa nytt styre för 139kr, pumpa däck på statoil.
Sedan ska jag lackera om ramen också och trixa och fixa..

Lycklig är jag. Nu har jag fyra pågående projekt i sommar. 
1. fixa upp min nya cykel.
2. sy en gardin av små spetsdukar.
3. sköta om mina pelargoner så att de blir stora och vackra.
4. träna upp min kropp som jag gör på gymmet varje dag.


Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall