9/04/2014

TIDEN

Som heltidsarbetande känns det ibland svårt
att hitta ork att göra de enklaste saker på kvällarna.
Som att tex. lägga upp foton från semestern.
Ni vet den där roliga uppgiften som nästa aldrig blir av.

Så, för att ta till vara på min förkylningslediga tid
tänkte jag passa på att visa er några i alla fall.


Som ni kanske förstår så springer jag på otalt
många marknader när jag är i Spanien på sommrarna.
Vi har turen att bo mitt i marknadsmeckat vilket gör
att samtliga byar runtomkring huset har marknad
varje dag i veckan. Den lyckan!


Och ett foto på pappa är ett måste 
på semestern. Ni vet, han är ju nere i sitt
och mammas hus och påtar i deras trädgård
och mår allmänt förträffligt.


Och sjävklart måste det årliga fotot
på Kallossa tas. Så här ser nämligen utsikten 
ut ifrån mammas och pappas hus om man går
ett tiotal meter ifrån dörren.


Och Jonas är numera också en stammis
på sommrarna i Spanien. Dessa två foton
är från festligheterna i den intilliggande byn Algorfa som 
vi så lyckosamt prickar in i kalendern när vi är där nere!


Och sist men inte minst mamma.
En alldeles förträffligt trevlig semester
blev det i år.
Även, om man kan vara lite trött
på restaurangmat efter någon vecka
eller två!

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall