4/04/2013

Instagram mars 

Här kommer andra delen av mars. 
Jag och Jonas har fikat hur mycket som helst och många 
tv-middagar har det blivit på det. I dagarna rör vi oss på 
Norrbys museigård och petar på trasiga linoleummattor och avflagnad färg.. 

bild 1. Fika i Hemse på finaste Jonassons Bageri & Konditori, ni kan även se påskchokladet som jag fick av Jonas i påskpresent. 
bild 2. Är från Hedbergs musik & bokcafé i Visby där jag och Vicky fikade en dag, samt där jag ska ställa ut i sommar.
bild 3. Är en av de otalt många sjuhundens vackra pelargoner som pryder insidan av Norrbys Museigård. 
bild 4. En av många tv-middagar som består av god sås, spenat och omelett.
bild 5. en vacker och otroligt tobaksinpregnerad pinnstol i Norrbys.
bild 6. En fin men lite sorglig klocka på Norrbys som behöver lagas litegrann.
bild 7. Jonas vacker som få på en av våra fikor i solen. Här på Amalias café i Visby.
bild 8. Jonas igen, dock här på vår påsktur runt ön (adam var med) i en av alla prylbodar och loppisar vi besökte.
bild 9. Baksidan av Jonassons Bageri & Konditori i Hemse. Det är så fint där att jag inte kunde förmå mig att inte ta kort.
bild 10. Är ett foto på en vacker kvarn som vi snubblade över då vi var ute och turade runt ön på skärtorsdagen.

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall