4/22/2013

Jag har så sjuhundens mycket att göra i två veckor fram över.
Det som behövs göras är följande.
Två inlämningsuppgifter till distanskursen.
En liten komplettering på vårt inlämnade grupparbete.
En komplettering av hemtentamen till distanskursen.
En inlämning av utkast av uppsats den 30/4.e.
Ny hemtentamen med inlämning den 6.e.

Detta betyder att jag kommer att vara ganska så osocial ett tag. Ialla fall mot er Visbybor.
För detta är kanske en baggis tycker ni? Då ska jag berätta varför det blir krångligt.
På torsdag och fredag har vi praktiskt arbete på Norrbys gård. På fredagkväll kommer Jonas vänner John och Linda på besök och de stannar till söndag. Där efter kommer Jonas vän Olof på söndag och stannar till Torsdag. Där emellan, dvs på Tisdag är det valborg och då tänker jag vara ledig. På torsdag då Olof åkt hem, kommer mina älskade päron och stannar till söndag. Samt så ska jag den 29.e klippa mig hos frisören. Alltså blir detta ett riktigt tight schema.

Men, nog ska det gå med planering. Och den där inlämningsuppgiften till Finlandskursen. Den får vänta och inte aldrig skrivas. Det är som sagt inget tvång på den. Men I alla fall kanske ni kommer se mig pricka av samtliga uppgifter här inne, eller inte alls. Vi får se hur allt går ihop.

I dag ska jag i alla fall hinna med Komplettering av hemtentamen till distanskursen, de två inlämningsuppgifterna till distanskursen samt kompletteringen av vårt grupparbete. Jisses. Och mitt i allt detta ska jag till Öron/Näsa/Hals-doktorn för att kolla mitt öra. Och jag har blivit av med remissen. Kan hända att det är på valborg vilket blir lite krångligt. Men. ja. håller tummarna för att detta schemat fungerar.

Mest av allt vill jag bara vara i Malmö på malmö arena ikväll och stå och skrika mig hes på Justin Biebers konsert. Det grämer mig och gör lite ont i hjärtat att jag inte får stå där i publiken och sjunga med. 

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall