4/08/2013

Loppisfynd

Vad jag fyndat på senaste tiden är följande.
En fin hållare i gulaste gult till melittapåsarna.
En samling om 5 underlägg av ölmärket Three towns 
som var så himla finurlig att jag bara var tvungen att ta dom med mig hem. 
Vi har länge saknat underlägg Jonas och jag, så det var på tiden 
att det blev några köpta. Sist men inte minst har jag handlat tre 
vackra tallrikar som till slut ska bli ett kakfat på tre våningar. 
En med vackra fåglar, en med ett japanskt motiv och sist 
men inte minst, Kalmar slott. (mest för att väva in kulturvården i allt)
Jag måste bara ta mig i kragen och beställa de sista bitarna 
som ska vara stommen. Tack o lov finns det att hitta på nätet. 
"gör ditt eget kakfat".. Finurligt och trivsamt ska det bli. 
För hur vore en lägenhet utan kakfat?.. 




2 kommentarer

  1. Jättefina fat! Bra fyndat!
    Kram emmis

    SvaraRadera
  2. Tack! ska bli kul att se transformationen till ett kakfat inom kort!

    SvaraRadera

© .
Maira Gall