2/08/2013

Det verkar som att det är svårt att komma ifrån dyra elräkningar på Gotland. Men jag ska väl inte sticka under stolen med att det stått om den dyra elen i tidningar och annat den tiden man bott här. I alla fall har Jonas och jag nu stängt av golvvärmen som vi var "tvugna" att ha på. Den är av och nu blir det att försöka dra ner på kostnaderna, (hur man nu gör det när man lever ganska normalt). I alla fall måste jag ta mig ut mer än vad jag gör. Då jag och Jonas har distanskurser är vi hemma 5 dagar i veckan av 7 vilket resulterar i att man använder datorer ganska mycket, samt ljus. Så, för att komma bort från detta slappa liv ;) tänker jag börja promenera en massa, läsa böcker (då jag stänger av min dator) och lite annat smått och gott som inte kräver el. 

wish us luck

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall