2/20/2013

Lite nytt i webshoppen.

Alla mina illustrationer finns att köpa på www.society6.com/Annejeppsson och där kommer de att fortsätta att finnas. 

Men jag har funderat fram och tillbaks om att via personlig kontakt kunna skicka prints till er direkt. På Gallerix kan man skriva ut illustrationer på affischpapper för att sedan skicka dom vidare till köpande kunder.

Kuddarna och mobilfodralen kommer man fortsätta att få handla på society6.com då jag inte vet någon annan stanns man kan trycka sådana saker.

I alla fall får ni gärna gå in och titta på min affär på www.society6.com/annejeppsson där det hela tiden dyker upp nya saker jag illustrerat. Jag har haft två dagar i soffan med datorn i knät och då händer det saker må ni tro! 



Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall