2/20/2014

Innan vi flyttade

Hittade en samling foton som jag inte
visat. Fotona är tagna i höst innan vi flyttade.


Och eftersom jag är ganska dålig på att fotografera
människor och lägga upp det på den här
bloggen, kommer här massvis på mig själv
och på Jonas såklart. Ni vet, han den där
som alltid är omkring.



Självfallet är vi på stammis konditoriet
Siesta. Där vi som vanligt spenderade
en av flera söndagar med att spela
MIG, dricka kaffe och äta bakelser.



Och nu när vi har flyttat från ön, på riktigt.
Känns det himla fint ska ni veta.
Det är lätt att vänja sig vid en ny plats
känns det som. Och jag antar att det har att
göra med att man trivs och känner sig trygg
där man bor. 


Och Visby. Visby finns ju alltid kvar
även om jag alltid smått, nästan mest av allt
förälskat mig i Ingmars Fårö under Fårönatta då
man får hyra bil och köra längre bort från stan. 


Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall