3/05/2014

Dagen före dagen före födelsedagen

På fredag fyller jag 29.
Detta har firats med middag och besök
av mamma och pappa och kommer att firas
på fredag med Jonas på stan och på lördag
då jag ställer till med kalas.
Jag har även fått nya boots (av mamma och pappa) 
och en stor fin skrivare av Jonas.

I dag fick jag ännu mera paket!
Det här vackra orangea paketet låg i min brevlåda.


Paketet var från Maja, Jimmie, Ebbe och Siri.


På paketet stod det ett fint meddelande.
Något som lyste upp hela min dag.


Inuti fanns den här vackra boken
om det medeltida uppland.
Boken är skriven av Johan Anund och 
Linda Qviström och handlar om 
precis det titeln säger.


En fantastiskt fin och matnyttig bok
för en blivande byggnadsantikvarie
som jag.

Tack ni finaste fyra! <3

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall