3/06/2014

Kalender för 2014


Nu kan ni äntligen köpa kalendern jag har illustrerat.
Kalendern är i storleken A5 och hängs
upp med hjälp av en större pappersklämma som
man lätt hittar på närmsta pappershandel eller
Clas Ohlson. På så sätt kan man lätt byta månad genom
att sätta exempelvis februari månad längst bak 
i högen och flytta fram mars.



Kalendern är på engelska och skall
fungera som en väggkalender för kanske
ett skrivbord eller ett kök. 



Kalendern kostar 250 kronor och 
där efter tillkommer det fraktkostnad på 25 kronor. 
Alltså blir hela kostnaden 275 kronor inklusive frakt.

Om man känner att man vill
beställa då gör man såhär.

Man mejlar mig på starmissile@gmail.com
eller via min hemsida på 
http://anne-xdcy.4ormat.com/contact.
Där skriver man att man vill ha en kalender, infogar sin adress 
dit man vill få kalendern skickad till sig.

Där efter svarar jag er med faktura dit man betalar in pengar. 
När det är klart skickar jag personligen ut en kalender
till din brevlåda. 

Och vips, så kan ni hänga upp den
på valfri plats och avnjuta 2014 års dagar.

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall