5/06/2013

I dag har Jonas och jag promenerat till Gråbo där Jonas hämtade nyckeln till sommarlägenheten.

Efter vår långa promenad gick vi inom lägenheten och inspekterade lite. 
Under vår promenad han vi såklart också med att sola, dricka kaffe på Siesta och handla lite smått och gott till odlingslotten. (jag kan inte vänta!)
Jag handlade ett planteringssett i grönt som kommer bli perfekt att använda när vi ska plantera
fröer och ligga på knä och peta runt i jorden.
Ut över planteringssettet handlade Jonas en arbetskniv och jag en stegräknare.
Nu ska här promeneras. Mamma gav mig en riktig boost i att promenera när hon var
här på besök. Nog ska jag komma upp i över 15.000 steg
per dag. Även om jag hamnar i lä då mamma i dag har gått 27.000 steg. Jisses vilken fighter!

Här är två foton varav ett är på mig i gräset och ett är på utsikten från nya lägenhetsfönstret.

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall