5/08/2013

I går fick Jonas och jag reda på att vi kommer att åka med mina föräldrar
ner till Spanien. Vi åker dit i bil så det blir både en flyga-hem-semester och bilsemester i ett.
Underbart tycker vi att vi slipper fira midsommar i Sverige och att vi istället får göra det
på Spansk mark. Hurra så underbart.
Spanien - Sverige
1-0

Och i går satt jag hela kvällen och letade bikini. Men jisses vilken djungel och vad
sjuhundenssvårt det är. När man hittat en man vill ha, finns inte storleken och just de
bikinis jag vill ha finns det inte många av.. Men jag får fortsätta att leta leta leta.
jag har som sagt 6 hela veckor på mig att hitta en fin bikini att bada in Spanien med.


Här kommer några foton från tidigare semestrar i Spanien.








Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall