5/10/2013





Nu är Glee säsong 4 över och min skärm slocknar för den här gången.

Som tur är kommer det två säsonger till, fast efter sommaren såklart. 
Och nu får jag vänta. Och jag gillar inte att vänta. Fast ändå, jag vill inte 
att de två sista säsongerna ska ta slut. För det hade varit så sorgligt. 
Sorgligt att det inte ska komma fler avsnitt. Tänk när säsong 6 är över.
 Ush jag vill inte ens tänka på den dagen..



Som sagt, ni förstår kanske att jag är en riktig Glee-nörd som många andra. 

Att leva i en Gleevärld hade varit så fantastiskt. Och när man blir äldre, 
som jag har blivit, så är det fint att få ha något som t.ex. Glee. För det blir 
nästan som en sån där kändis-crush som man hade när man var liten. 
Och det är svårt att röra till sådana känslor i magen ju äldre man blir. Och p.g.a detta 
har Glee blivit mitt beroende. Vilket är ganska så fantastiskt fint då det finns värre beroenden.
Och jag vet att Emelie (bästa vännen) har samma syn på Glee som jag.
Så via henne kommer Glee alltid att leva. Det är fint och lite nördigt. 



Men för att inte vara helt utan Glee i sommar, ska jag se om säsong 1, 2 & 3 bara för 
att ha mina "vänner" i rutan lite sådär ibland när värmen är för mycket utanför..

Och soundtracket kan man ju som tur är alltid lyssna på..



Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall