5/14/2013

Sitter och tar en paus i B-uppsatsskrivandet. Istället ritar jag bröllopsinbjudningar.
Jo, för ni vet. Jag har fått ett uppdrag, ett jobb. Att rita bröllopsinbjudningar till en 
vän till familjen som ska gifta sig nästa år. Det är ett finfint uppdrag. 
För man får leva ut alla sockersöta drömmar och färgteman som man så gärna 
vill illustrera i. Och ni ska tro att det blir fint alltså! Jättefint blir det, så fint att jag äntligen kan
klappa mig själv på axeln och ge mig beröm.(ni vet det är svårt att tro på sig själv ganska så ofta) 
När allt är klart och så då kommer ni att få se resultaten. Jag gör flera olika så att 
kunden har ett val. Och när allt är valt och klart så kommer jag skapa en 
hemsida där ni kan se olika typer och modeller som man kan välja om man så vill.

Ni kan ialla fall få se lite blommor som är ornament på några av korten.
Det bjuder jag på.


Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall