5/08/2013

Okej. Så, nu tog jag beslutet att beställa en baddräkt istället!
Kanske mest för att jag inte hittade någon bikini som ville sig 
hit och för att Asos.com's bikinimodeller inte har något fett alls 
på kroppen vilket i sin tur gör att biknisarna inte ser så roliga ut. 
Det är läskigt och inte alls trevligt att titta på bilder där revbenen sticker 
ut och magen ser ledsamt och insjunken ut. Jag vill mest bara skrika lite 
försynt att dom ska äta en prinsessbakelse eller två varje gång dom fikar 
för att få lite hull på låren. 



Så, nej tack sa jag till asos.com och letade vidare.
Vips dök denna fantastiskt fina skapelse till 50-tals baddräkt upp.
( Och vem är inte en bättre förebild än Esther Williams med sina
breda höfter och glada leende att sälja en baddräkt?!.) 
Jo, efter lite betänketid, blev denna beställd och är säkert redan nu på 
väg åt mitt håll. Hurra! I sommar ska du och jag, din prickiga gudinna, 
bada och sola så det skriker om det.



Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall