10/14/2015



Sitter på jobbet på kontoret och längtar efter Norrland, skogarna, vattnet och den friska luften. Jonas och jag har en resa inbokad dit inom kort vilket känns underbart skönt. Om ynka 14 dagar tar vi flyget efter jobbet till Boliden för att spendera helgen där med våra vänner norröver och Jonas familj. Det kommer att bli en långhelg fylld med promenader, myskvällar och god mat för oss båda.








En semester kommer inte ouppskattad just nu ska ni veta. Jag känner ofta att jag av min graviditet och mina gravidhormoner är lite utmattad på kvällarna efter en heldag på jobbet. Känslorna virvlar runt där inne och jag blir snurrig i huvudet av alla tankar som dyker upp. Det kommer därför att sitta fint i kroppen att få koppla av litegrann, åka ut till någon fin grillplats, äta bullar och dricka kokkaffe i den friska luften.


Bilderna är för övrigt tagna 2014 då vi var uppe i Boliden i April månad när det hade kommit riktigt mycket snö. I alla fall var det mycket snö för en Skåning som jag. ^ ^ 

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall