11/24/2015



Märker hur min blogg sakta men säkert blir en mamma-barnblogg i väntans tider. Snart kommer jag dock att lägga upp lite fler inlägg om jul, julbak, julmarknader och julpynt. Förhoppningsvis kommer jag kunna fota lite snö också om den vill komma nån gång.

Jag har dock svårt att sluta att inte tänka på att jag nu är inne på de sista 10 veckorna av Jonas och min första graviditet.

Tiden har gått framåt även om det har känts som att veckorna gått sakta fram. Snart har jag bara 2 veckor kvar att jobba innan jag är ledig för jul och inför förlossning. Det skall bli underbart även om det kommer att bli en lång väntan. Jag har planerat att cykla på motionscykeln hemma och läsa Harry Potter under min ledighet. Kanske även låna en symaskin och pyssla lite grann.

Just nu peppar jag att jag är inne i vecka 31!! och att Solveig är cirka 42 centimeter långt och väger omkring 1,6 kilo. ca 9 veckor kvar om hon inte dröjer allt för länge :)

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall