11/10/2015



Önskelista för Jul och framöver.

I år önskar jag mig följande saker, även om Jonas och jag beslutat oss för att endast ge varandra en julklapp för 300 kronor var och då jag skall spela julklappsspelet med resten av familjen.

Jag önskar mig
1. En vacker drömmig taklampa från Lampfabriken. Bilden är även lånad därifrån.
2. En finfin vas i form av provrör från Moderna Museet. Bilden lånad därifrån.
3. En stor fin korg från Afro Art. Bild lånad från Bodie & Fou.
4. Linnelakan till sängen från HM home i färgen mörkgrå. Jonas och jag har redan varsitt kuddfordal. Men eftersom vi har två kuddar var och inga påslakan, vore det toppen att få två sett linnelakan att få drömma sig bort i mellan blöjbyten och barnaskratt. Bild lånad från HM.se

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© .
Maira Gall